sponsorat

Bliv sponsor i Ishøj Golf Center

Vil du vide mere?

Så vil vi gerne fortælle om mulighederne. Ring på tlf. 71 71 29 71 eller send en mail til info@ishojgolf.dk for at modtage et uforpligtende tilbud eller møde.

Med mere en 1.000 medlemmer og over 37.000 spillede runder i 2022 tilbyder Ishøj Golf Center en bred eksponering af Jeres brand.

Ishøj Golf Center tilbyder et bredt udvalg af sponsorater, der kan tilpasses efter Jeres behov og ønsker for eksponering. Mulighederne er mange og omfatter blandt andet vores to fantastiske golfbaner med i alt 27 huller, skiltning ved anlæggets forskellige faciliteter eller firmalogo på rangebolde, scorekort, baneguide og meget, meget mere!

Kontakt os

Hør meget mere om de forskellige typer af sponsorat i Ishøj Golf Center og få et uforpligtende tilbud eller møde. Kontakt os på:

E-mail: info@ishojgolf.dk

Sponsorat tilpasset Jeres behov

Hos Ishøj Golf Center tilbyder vi sponsorater, der tilpasses præcis Jeres behov. IGC tilbyder aftaler, der henvender sig til golfspillere og ikke-golfspillere.

Spillende grundsponsorat på kr. 15.000.-

• 1x fuldtidsmedlemskab af IGC
  • IGCs øvrige greenfeeaftaler er inkluderet
  • Eksponering på IGCs hjemmeside www.ishojgolf.dk
  • Sponsorskilt på IGCs anlæg
  • Deltagelse i sponsorarrangementer og -turneringer afholdt af/i IGC
  • 10 stk. valgfrie greenfee billetter (+ gratis udstyrsleje)

Ikke-spillende grundsponsorat på kr. 10.000.-

• Eksponering på IGCs hjemmeside www.ishojgolf.dk
  • Sponsorskilt på IGCs anlæg
  • Deltagelse i sponsorarrangementer og -turneringer afholdt af/i IGC
  • 10 stk. valgfrie greenfee billetter (+ gratis udstyrsleje)

OBS. Alle angivne priser er excl. moms.
Ved interesse; ring på tlf. 71 71 29 71 eller send en mail afsted til info@ishojgolf.dk og bliv derefter kontaktet.

Tilkøb til grundsponsorat

Med et grundsponsorat i IGC får du mulighed for at lave yderligere aftaler, der sikre Jer den ønskede eksponering af Jeres brand.

• Op til 3x fuldtidsmedlemskaber af IGC
  • Selandia Golf Fritspilsordning og Foreningen Private Golfbaner
  • Skiltning ved bl.a. drivingrange eller p-pladser
  • Sponsorat af golfhuller
  • Firmalogo på rangebolde, scorekort, baneguide, m.m.
  • Firmalogo på probox, bagskabe, skraldespande, m.m.
  • Og meget, meget mere!